Monday, March 28, 2011

rindu mak damn much !




kat atas ni permata hati saya

rindunya kat mak !
nak balik tapi x boleh..
rindu sangat ni..
tadi mak call
saya nangis !
( mujur intan x de kat bilik ) ^_^
mak dengar..
alamak.. maafkan saya, saya x boleh tahan !
mesti mak risaukan saya.. :(

dah lama x jumpa mak..
exam dah dekat..
nak salam ngan mak, nak peluk mak !
macam dulu2.. waktu sekolah dulu..
wak2 2 hostel dekat ngan rumah..
tiap minggu balik !
tapi sekarang dah laen...
dalam 1 sem hanya berapa kali je boleh balik kg !
eishhh ! x sanggup saya macam ni...

ya !
perjuamgam perlu di teruskan...
bila ngadu kat mak nak balik..
mak cakap sabar !
bulan 5 kamu balik la !
lame 2 mak , nak tunggu bulan 5..
bila ngadu kat mak x study ape2 pun lagi..
mak suruh saya study... 
semangat 2 !

tapi ada ke saya study.. !
Ya Allah..berilah ilham kpd hambaMu ini..
dipermudahkan pemahaman sewak2 menuntut ilmu..
sewak2 mengulangkaji...
saya x nak hampakan mak ngan result saya nanti !
berubah ! berubah !

kat bawah ni jugak cinta hati saya !


pesanan :
akan saya buktikan yang saya boleh mak !
setiap kali nak bagitau "mak doakan saya" mesti x boleh..mesti nak teriokkk :(
so, bila call mak nanti harapnya dapat bagitau mak perkara tersebut..
till end, Assalamualaikum...


No comments: