Tuesday, April 12, 2011

yahooooo !!!

Assalamualaikum kawan kawan :)
sempat ye saya mengupdate blog..sgt bagus disitu...
petang2 ni dikala ari hujan..
x kan saya nak study...
lepas asar x elok study kan...
xsedar diri ! exam tiba berapa hari je lg...T__T
memang saya x sedar diri...
ros bagun! bangun! bangun !
HAHA...
oh ye...tadi baru je abis khatam cter KAU LAKSANA BULAN..
kamu dah tgok?
best nye kalau jadi Adriana...
korang tgok la.. best sgt cter 2...
sambil stdy. smbil layan cter..
xde la nak berasa bosan kan...
nak2 plak cik Intan x balik lagi..
bertambah bosan la saya.... HURMMM....
terpikir saya..
ada ke orang yg berpewatakan macam dalam novel?
x kesah la novel ape2 pun...
kalau dalam novel, semuanya perfect kan..semuanya romantis...
kalaula dunia skrg masih ada lelaki atau perempuan macam 2...bahagianya hidup..
selalunya kalau kita baca novel, pewatakan selalunya difokuskan kepada lelaki je kan...
yelah.. perempuan jiwang.. berjiwa romantis..HAHA
melalut je saya kan...
wehhh ! memang sweet sgt cerita KAU LAKSANA BULAN 2...
kalau korg dah tgok cter 2, anggapla saya sedang ketinggalan jauh dibelakang..baru nak rasa keseronokan lepas org dah berzaman zaman tau jalan cter yang sgt best 2..He3
pe lagi..
ari sabtu ni exam..
fuhhhh !
InsyaAllah.. Allah akan selalu bersama org yang berusaha kepadaNya termasukla aku...
(comfident) - jgn mempertikaikan kuasaNya :)
dah2...

pesanan : kejayaan adalah kepada hamba yang selalu berusaha + berdoa + bertawakal
                 yukkk ! layan cerita yg saya mention kan 2 ye...HAHA



No comments: