Saturday, April 16, 2011

.............. بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

Tajuk yang sangat elok dan sedap di baca...dapat pahala free !
Alhamdulillah..selesai sudah jawab paper Diskrete Mathematics tadi..
boleh x kalau nak cakap NO MORE DISCRETE MATHEMATICS in mylife~~
boleh x? boleh x?
mane boleh..saya kan bakal cekgu math..so mesti keep in my heart la okeh !
x baik tau !
HAHA !!!
Ape2 pun tawakal je la kan dengan result nanti...
sekarang kne standby untuk 4 paper lagi...
akan saya teruskan perjuangan... :P
sebenarnya nak cerita pasal Dinner kami ...
bukan tujuan menunjuk2..
kalau x nak bace x yah bace !
( berlagak macam ramai je yang pedulikan blog ni) kih3
update pasal dinner ni supaya ia tidak akan lupus dari ingatan ku..aicehh ~~
dan satu yg saya nak bagitau..
Sayang Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan ....!!!
walaupun hanya setahun kita bersama..
 saya akui saya x kenal sangat Rexco2 terutamanya yg lelaki, tapi bila kita berkumpul sesama...
saya dapat rasakan ukhuwah yang baru saja terjalin 2 akan berpanjangan (maybe)


Malam Seindah Kenangan adalah malam terakhir bagi kami Biro Kebajikan Dan Kemasyarakatan 2010/2011
(ayat mesti seskema yang mungkin) !


hah ! ini la kami.. ini lah kehidupan kami semasa malam tu...haha
seronok sangat ! dengan ade pelakon2 terkenal . nak tau sape .
Firas Ali ngan Adriana la . mantop habis ! gimik semata mata ....
biar la kami bertiga je yang tau sapakah mereka itu .


kami ni la yang tau sapekah gelaran Firas Ali ngan Adriana tu . 
syok sangat !
sape mulakan dulu ?
op kos saya kan . HAHA

selain tu ..
kami main tukar tukar hadiah .
hadiah saya Exco saya dapat !
AWIN .
saya dapat hadiah daripada Exco saya juga .
KAK FATIN .

dan gambar kat bawah ni saya nak kenalkan Exco2 saya yg comel comel tu  =)

ini Kak Fatin !

ini Awin !

ini Halawati !

ternyata mereka sangat comel . dan yang paling penting mereka pandai memimpin .
saya kagum dengan kalian !

pesanan :
-Manusia yang paling lemah ialah orang yang tidak sanggup mencari teman dan paling lemah daripada itu ialah orang yang menyia-yiakan teman yang diperolehinnya.

No comments: