Saturday, February 5, 2011

terindah

Assalamualaikum..
salam bercuti...

udah lame rasenye x update .. ade kamu kesah ? ouhh okeh .. i dont care ! same ade kamu kesah atau tidak , aku mau update jugak ! kikiki ~~
saya masih di kolej .. for sure ! yep betol . masih . ngeeee ~ amat mencabar kewarasan pabila hanya melihat sahabat sahabat lain pulang ke kampung . bersabarla hati yep . bukan terlibat ngan program kolej mahupun adenye perasaan sayaaanggg kat kolej , tetapi sesaje ngak mau pulang lagi . ade ke sesaje ! banyak la .. 
kalau ikotkan hati ni , mau saje aku melompat pulang skarang jugak ( dah pukul 1207 PAGI okeyhhh !!! ) ade bran ? 
sob3 .. sedeh saye tau . nak balik kampung terus , mak x kasi . so stay la kat sni sampe ari SELASA . saya kuat .. woit woit ! aku kuat okeh . * syok sendiri * 
so sebagai anak yg mendengar kate , tunggu la kakak pulang ke Bangi dulu ye , bila dia dah ade kat umah , baru kamu pulang ke rumahnye ye nak .. okeh mak !
hurmm , haru la aku kat sini .. tapi xpe. mujuq ada kawan sebagai peneman .. terima kasih ye BAITI . jasamu amat dikenang . sanggup kamu pegi tukaq tiket dari isnin tukar ke selasa sebab nak teman saya .. so touching u know . * nak amik hati * padahal kite yg suruh kan baiti kan ?

so dengan bermulanya cuti sem ni maka berakhirla sudah sem 2 ni . tamatla sudah tahun pertama di UPSI . bangge jap ! bagai2 onak duri suka duka sepanjang berada di semester 2 ni . tapi Alhamdulillah semuanya berjalan lancar . preparation for exam pun boleh di katakan okey wlaupun tiada study week . terima kasih kat kawan kawan yang bagi support tuk study . buat Izza ngan Siti , study ngan kamu berdua xkan aku lupe . study sambil gosip . sangat bagus ! .. HAHA . hanya tinggal tuk bertawakal sepenuhnya kepadaNya . YaAllah kau berikanlah kejayaan kepada hambamu ini . 

to INTAN , thanx sebab jadi romate saya ! *macan intan pilih aku jep jadi rumate die *
terima kasih tolong beli makanan , bagi makan kerepek kerepek mak awak .. saya suke ! hehe ..
halalkan yang terlebih dan terkurang tau , maaf kalau ade wat silap .. tahniah untuk anda . kekalkan prestasi , saya bangga ngan awak . duduk khar elok elok ye . kuatkan semangat untuk tempuh segala cabaran dan dugaan yang mendatang . semangat 2 penting . saya sayang awak kerana Allah . 

intan :)

kepada KAWAN KAWAN SEKALIAN..
tahun pertama bukan beerti tahun terakhir okeh . HAHA tetibe je . sangat lain maksudnya di situ . lain sesangat . ape yang cuba saya sampaikan kita masih perlu teruskan perjuangan yang belum pasti pernah selesai ni sehinggala kita GRAD nanti . bukan nak buat joked . ye betol selagi kita x grad kita xkan tamat di UPSI ni . jadi selagi kita belum tamat kita perlu usaha usaha dan usaha untuk kejayaan yang bakal menjadi milik kita nanti. Insyaallah .

sebenarnya banyak jugak la nak tulis tapi rasenye for the next post la eh .
BTW , happy holiday korang !




No comments: