Friday, February 25, 2011

terima kasih sahabat

SAHABAT....

pertemuan pada mulanya hanya sebagai seorang sahabat,
tidak lebih dari itu....,
kau dan aku sama2 perasan yg kita banyak persamaan,
antara perangai dan minat...


SAHABAT....
hadirmu menyinari hidupku yg selama ini suram dan sepi,
kau berikan aku nasihat dan dorongan supaya tabah menghadapi..
kehidupan didunia ini...


SAHABAT....
sedihku, sedihmu jua..
gemiraku, gembiramu jua...
aku bangga mendapat teman sepertimu..
terima kasih atas doronganmu kepadaku..
yg mendewasakanku dari hari ke hari..
terima kasih temanku....



peace !! thank u :P
alhamdulillah segala ucapan syukur ku panjatkan kehadrat Ilahi kerana masih lg memberiku nikmat yang paling berharga seiring usia ku yg makin meningkat ni...
terima kasih mak..terima kasih ayah..
tanpa mereka tanpa izin yg Maha Kuasa tiada la aku di dunia yg indah ini...
selamat hari lahir yg ke-___???
jeng3...


nampak x?
xsangka mereka sayang saya...ayat mengade ngade..
terimakasih kawan !!
buat suprise kat saya ye..sgt suprise u know...
huahuahua...
buat saya bdebar2 akibat dompet "hilang"...
jum pegi balai wat laporan...jom cepat !!
korang ni kan...DUSH !nah ambik kamu sume...:P


bertuah sungguh saya rase ...


dan ini ~~
terima kasihhhhhh !!
saya cukup tharu tau..
xdapat nak luahkan ngan kata2..
ni post ni istimewa buat kamu semua..
padahal xde istimewa pun...:P


dan kpd individu2 yg sudi wish bday saya..







~korang tunggu mase korang akan tkejut..hahha(ketawa jahat)
till then Assalamualaikum...:)





























































































































































































































































2 comments:

TheChekJah said...

k.ros x buatnyer.....x rase kros akn buat buat benda2 'baik' cm2....hahaha(ketawa gergasi)

~~kASiHmu AmANAhku~~ said...

kite tunggu dan lihat saje...haha!
lau masuk banyak kepale...haaa lg syok dye nye penangan...:)