Saturday, June 2, 2012

Yakin Bolehhh


mana kau hilang ni 
mood ! datang sini .
 x suke laa !
Ya Allah , janganla tarik nikmat itu .
sesungguhnya aku tak terdaya untuk semua ini .
Aku mohon kepadaMu .
Bahagiakanlah diriku Ya Muhaimin ..

sejak dulu aku takot .
takot untuk terima kenyataan .
padahal , aku tahu apakah yang sebenarnya .
sumpah ! aku tak kuat T_T
aku tak sehebat dia .
kelemahan aku adalah kehebatan dia .
kenapa macam ni .
YaAllah ..


Aku harap kau dapat maafkan aku .


apa yang orang nampak , tak sama apa yang ada dalam diri aku .
nampak bahagia , tapi tak mungkin kita bahagia .
nampak sedih , tapi tak mungkin kita sedih .
nothing about apparences .

kenapa aku tak suka mengalah ?
walhal , aku tahu ia dah lama menyakitkan diri aku sendiri .
takdir . 
kita tak boleh lawan takdir yang dah tertulis .
segalanya telah termaktub .
aku faham semua itu .

But , why am I so afraid to lose you when I know your not even mine .
ohhh ! come on laa .
bangkit la dari terlena .
kadangkala terungkap jugak kebencian pada diri sendiri .
tu laa . suka menyibuk . sekarang tanggung !
nah kauuu !!!

I always thought loving someone is the greatest feeling .
But I realized that loving a person that sincere love us is even better .. 
betul kan ?
kalau tak ikhlas , takde makna jugak .
sama jugak , kalau kita x ikhlas dalam sesuatu benda , baik tak payah buat .
sometimes , ia akan meletihkan kita even kita try buat yang terbaik sebab keikhlasan tu takde .

So ?
To be a good of Khalifah , we must faced the challenges even it hurt to grab its .
Nothing .
Betul la , kita kena lepaskan apa yang kita sayang demi kebahagiaan orang lain .
hurrmmm . boleh pegang kata-kata tu .
takda lagi airmata untuk itu .
Tunjukkan aku jalan yang benar Allah .

tanpa sedar , aku kuat sebenarnya .
mutiara jernihku tersimpan .
Alhamdulillah . 
slow -slow terima .
InsyaAllah .
aku boleh .
YaAllah , jika ia tidak berguna dan terpesong dari diriku , kau hilangkan ingatanku pun aku rela .
untuk itu , aku sanggup .
try to be strong !

Go back to your aim wahai RosniRasid .
Behave yourself .
Dont ever give up .
Study .
Be a good muslimah (try)
be a good daughter .
give the happinest to your family first .
keep searching the Imam . (try very hard) - gatai .
normal la tu .

aiyakk . sakit perut menyerang !
stay up la konon nya ni kann .
khusyuk sangat study + lagha hinggakan tak sedar demam dah semakin sembuh .
terimakasih Allah .
whatever it is .
wish me good luck for my final exam for 4th semester at Upsi .
cant waiting to be a gorgeous teacher .
Sabah ke Sarawak ke aku terima .
huhuh .
asalkan cita-cita yang dari kecil ni tercapai .
pray for me :)
I will love to those who love me .
<3<3<3 
.THANX .



adaptasidarinovelhatikehati (konon)
naklarikehujungduniabiaramanjehidup~
good nite readers :)


No comments: