Thursday, June 14, 2012

~ pasrah ~


Berapa kali mau nekad daa ..Bosan ohh ! asyik asyik feeling yang sama jugak . menyampah ! terkilan ! letih kot .
aishh .. apa mau buat ni . perlu ke rasa macam ni ? Bukan ke Allah ada untuk kita . untuk kita luahkan kepadaNya . Betul memang betul . kita tak kan mengecapi selama lamanya kebahagian . ada masa kita kat atas dan ada masa kita kat bawah . Lumrah kehidupan . 


benarkah aku letih ? Ya . aku tak terdaya lagi dengan semua mainan dunia ini . mengapa aku yang di pilih ? 
usah mengeluh wahai hati . mungkin aku insan yang bertuah . aku masih di uji oleh yang Maha Esa sebab kerana Dia terlalu sayangkan hambaNya . Ya Allah , aku pasrah . aku percaya , setiap ujian itu pasti ada hikmahnya :)

tak pe . ada masa kita perlu menangis sepuas puasnya agar kita tahu dunia ini bukan semata mata untuk ketawa . andai itu dapat memberi ketenangan , go on . we choose what we want .right ? ikhlaslah menjadi diri sendiri . perlu ke menangis setiap hari ? tak perlu kan .so , aku kena kuat . InsyaAllah . Allah stay with us  .
hey , if i got wrong please forgive me . i'm only usual person that always make mistake . 



No comments: