Tuesday, January 3, 2012

what i gonna think ?

Salam Semua Readers ku sekalian :)

Update lagi ! hemm ~
bagus la tuu ... excited terlebih kan ...
xpe yang penting aku puas dengan ape yang aku ada sekarang ~ Alhamdulillah syukur Ya Allah ...
release tension jap ...
bertahan jugak aku yep ... Allah permudahkan aku .. Amiiin ~
dah pukul brape ni .. aku masih x tido lagi ...
penangan exam dah sangat membahang kot ...
syukur YaAllah :)


sebelum stdy tadi , layan Ombak Rindu jap ..


overall cerita tu menusuk kalbu jugak laa...
tengok sorang sorang ni boleh feeling habis kan ...
ikut suka kita nak nangis ke ...nak ketawa kee ... tu semua kita punya suka ..haha
tapi x suka certain2 perwatakan yang di bawak oleh pelakon pelakon tersebut ...
seriously terlalu overrr !
YaAllah, macam x sanggup nak tengok pun ada ..
mana nilai keislaman mereka ...
kita sesama manusia x boleh nak judge ikut suka hati kita je kan ...
hanya Allah yang dapat menilai kelemahan, baik buruk hambaNya ...
kau berikanlah hidayahMu YaAllah ...


aku rasa kalau aku x cerita pasal kawan ni macam x sah plak setiap kali update @_@"
apa ertinya kawan kalau x share problem dengan mereka kan ... haha
ohh tidak! aku xbermaksud apa2 ...
aku gembira kalau kawan aku gembira ... :)


sebenarnya tiada motif blog ini di update okeh ...
saje nak elakkan diri ni dari rasa mengantok ..
banyak lagi x study ...


okeh readers ..
take care n have a nice day :)


Assalamualaikum ..

No comments: