Thursday, January 12, 2012

i dissapointed u again T.T

Salam semua :)

Alhamdulillah ... nafas lega dapat di tarik buat kesekiankalinya... 
penantian selama ini muncul juga akhirnya..
hari ini telah berakhirnya statusku sebagai student Semester Satu Tahun Dua di UPSI...
thats mean, 2 years will be continues next !
Alhamdulillah Ya Allah...

tapi .. 
langsung x puas hati dengan apa yang telah di luahkan ...
oh EXAM .. mengapa kau sangat membebankan diri ku... teeettttt !
mengapa kau susah sangat ? knp !!!!
Usaha? semestinya aku dah berusaha ..
mungkin tidak 100 peratus ...
Allah akan balas berbaloi dengan usaha kita ...
keep it !
layakkah aku?
tawakal ...

mak, saya dah kecewa kan mak ..
i had dissapointed u ..
already ...
forgive me please :(
Allah ...
i know Allah hear me right now ...

Bertuah jugak di kerumuni rakan rakan yang sedia membantu dan berkongsi ilmu dengan ku ...
a big and warm thanx you for all of you :) 

u are such a wonderful person to be around ..
whatever it is...
aku dah berusaha sehabis baik walaupun ianya tidak bersungguh sungguh ...
aku lah insan yang paling rugi kerana tidak menggunakan peluang yang ade :(

look forward and struggle for becoming day around ..
yeah !
akhir kalam ..
selamat bercuti sem bagi kawan kawan ku...
dan seluruh warga students yang sedang bercuti ...
Salam :)

No comments: