Sunday, May 1, 2011

terindah

Assalamualaikum.. 
salam bercuti..
pagi pagi ni , tak dah tengahari sebenarnye . aku masih di kolej . ye di kolej . dan still di kolej sampai ari SELASA esok . esok je pun . bersabarla hati . exam dah abis ari SABTU . tapi masih stay kat kolej lagi . x reti reti nak balik . bukan mengejoin ape ape program  mahupun sayaaaanggg kat kolej , tidak ye tidak . tapi ade halangan sikit sebab 2 x balik lagi ni . mak aii sabaq je la . xtually mak cakap jgn balik kg sorang sorang . so terpaksela balik rumah kakak dulu , tapi nak dijadikan cter , kakak pulak xde kat umah. kena tunggu sampai dia pulang ke rumah la jawabnye . baru aku boleh pulang . xpe xpe aku kan tersangat la kuat . anak yg baik . bla bla bla...*syok sendiri* woit woit aku kuat okeh . HAHA

mujuq ada kawan sebagai peneman hang tau ! kalau x , xtau nak habaq camna aku sorang sorang kat sni . terima kasih kat BAITI . sudi teman kakakmu ini yep . sanggup pi tukaq tiket dari ari ISNIN tukar ke SELASA . jasamu amat ku kenang sampai kita abis study nanti . lepas 2 lupa terus . kikiki ~~
jangan marah noh .

tajuk x memenuhi syarat la .. tajuk terindah tapi cter masalah sedeh sedeh pulak .  sebenarnya nak cite pasal cuti . dengan bermulanya cuti sem ni maka berakhirnya perjuangan aku untuk sem 2 . sem 2 je pon. ye sem 2 . kami budak baru belajar . so tamatlah tahun pertama kami di UPSI ni . Alhamdulillah semuanya berjalan ngan lancar sepanjang aku di sini walaupun bagai bagai onak duri suka duka yang di tempuhi . tapi itu adalah ujian dan dugaan dariNya yang setiap insan perlu tempuhi termasuklah diri ni .
perjuangan untuk EXAM pun berjaya di tempuhi walaupun xde study week . parah jugak la nak cover yang dari awal sem hinggala akhir sem 2 ni . terima kasih sangat sangat kat kawan kawan yang sudi bagi dorongan suruh study itu ini . terutama skali terima kasih kat IZZA dan SITI sebab sudi study same same ngan aku . study ngan korang memang best la . satudy sambil gosip . sangat bagus ! HAHA . next sem kita study sama sama lagi ye . sekarang tinggal lagi untuk bertawakal sepenuhnya kepada ILAHI setelah kami berusaha sedaya upaya kami . INSYAALLAH . YAAllah bantulah kami untuk memperoleh kejayaan dariMu YAALLAH . aku redha dengan setiap ape yang kan terjadi sekarang dan akan di tempuhi akan datang .

to INTAN . terima kasih sebab jadi rumate saya . *macam intan yang pilih plak nak jadi rumate aku *
terima kasih sebab tolong belikan makanan , bagi pinjam barang barang awak . bagi makan kerepek kerepek mak awak . saya suka ! HEHE . halalkan yang terlebih dan terkurang ye . TAHNIAH untuk awak . kekalkan prestasi di KHAR ni . jadi pemimpin yang terbaik . saya bangga ngan awak tau ! awak boleh . awak adalah insan yang terpilih tau . banyak bersabar dengan setiap dugaan yang di tempuhi sepanjang awak di kolej ni okeh . sayang awak kerana ALLAH :) 


KAWAN KAWAN SEPERJUANGAN
 kita baru jep tamat tahun pertama . bermakna kita masih ada tiga tahun lagi . panjang masih perjuangan kita di sini . berjuanglah sehingga kita GRAD nanti okeh . sangat berharap kita dapat jadi cekgu yang setimpal dengan usaha kita kat sini . bukannye macam kes lambakan guru baru baru ni . suka ati je nak suh kita jadi cekgu sejarah la pe la . kita duk mengira x lepas kalkulator kat tangan suka ati dia je nak suh kita jadi ulat buku plak . hihih . geram jugak yep . admin admin . ni bukan admin UPSI tapi admin kerajaan kita .

okeh la . akhir kata ....




No comments: