Friday, December 13, 2013

Awesome rupanya sang Praktikal itu

 
 
Bismillahirahmanirahim . syukur . Alhamdulillah . Allah yang maha Pemurah lagi maha Mengetahui setiap perkara yang berlaku di luar jangkaan manusia ^^
 
Alhamdulillah untuk kesekian kalinya . Doaku telah dimakbulkan olehNya . tidak dapat aku ungkapkan dengan kata kata tatkala mendapat sekalung rezeki itu Allah . Oh Tuhan , Kau yang Maha Tahu . Ku pinta kekalkan rasa ini sehingga hembusan nafasku yang terakhir . Apa yang dihajati telah menjadi kenyataan . tahniah untuk kawan kawan sebatch ku. oppss ! terMalayOmputeh pulak dah . biar la . yang penting di sini , I realised and I can breath easily now . pernah pulak aku susah nak bernafas kan . oitt ! pernahlah . masa selsema . HeHe .

mesti peminat setiaku nak tahu kan apa la yang aku hepy sangat ni . eh biarlah rahsia . HuHu . ermmm . jom sambung cerita pasal praktikal . gedik sikit takpe kan . alkisah sebuah ceritera .
 
...............................
 
masa hari pertama dan kedua aku disana , hanya Allah saja lah yang tahu betapa aku menyampahnya benda yang dinamakan PRAKTIKAL ni . akupun tak tahu apa objektif sebenar nak adakan praktikal segala bagai ni . kenapa bengap sangat aku masa tu sampai takboleh nak fikir objektif tu semua pun aku tak tahu . yang aku tahu pada masa tu aku betul betul lost . hilang hala tuju . aku lupa yang aku ada Allah . ada Tikah . ada sapa sapa la yang nak care pasal aku . aku lupa semua tu . sampaila satu masa aku menemui satu hidayah iaitu KEIKHLASAN . dalam nak mendidik ni kengkawan , hati kena ikhlas kerana Allah . bukan hanya untuk mendapatkan pujian semata mata okayyy :D so , sekarang aku mulai sedar betapa bernilainya titisan air mata kerisauan itu . rupanya Allah gantikan dengan keputusan yang awesome :)) . Alhamdulillah .  
 
 
 
hari ni 14/12/2013 . tiga hari yang lepas 11/12/2013 . tarikh tu sejarah bagi kami sekeluarga tau . dah hampir 8 tahun arwah ayah meninggalkan kami sekeluarga . Allah  ) ;  rindu ayah sangatsangat . aku nak ayah ada disamping kami . aku nak kasih sayang ayah bersama kami . aku nak share kegembiraan ni bersama ayah . aku nak ayah tengok aku grad , pakai jubah grad . bergambar diiringi ayah dan mak seperti manusia lain . aku nak semua tu . aku nakkkkk ! tapi semua tu tak mungkin akan berlaku :( 

Ayah . In Sha Allah , doa kita sentiasa mengiringi ayah di sana . walaupun kubur ayah jauh dari kami , percayalah bahawa senjata kami kuat untuk mempertahankan ayah disana . semoga kita dipertemukan lagi ayah . amanlah ayah di sana . Alfatihah .

pesanan : TQ to all . doakan kesejahteraan family dan jodoh saya .
Till then , Assalamualaikum :)
 
 

No comments: