Sunday, March 31, 2013

T_T

sudah lama tidak berblog . banyak sebenarnya perkara yang ingin dikongsikan . tapi mungkin kekangan masa yang menjadi halangan untuk aku meluahkan . takpe . kata orang obstacle itu ada baik buruknya . terima seadanya .In Shaa Allah . moga allah sentiasa redha :)
ermm . ingin rasanya menjadi seorang yang paling kuat diantara yang terkuat . aishh . pelik sangat kan bunyinya . tapi , itu lah . tepuk dada , tanya iman . apa sudah aku lakukan sebagai khalifah di bumi Allah . apa ? Ya Allah , berikan aku kekuatan . Semoga aku terus istiqamah . Payahnya . payah bagi orang yang tidak bersyukur .
Adakah aku diantara golongan tersebut . Bangkit . bangkit dari terlena . bangkit dari mimpi di siang hari . fokus ya Ukhti . kau tabahkanlah . aku ingin menjadi seperti muslimah diluar sana . aku amat dambakan kasihmu Allah .
Sedarkanla aku . aku insan yang lalai .

No comments: