Wednesday, February 13, 2013

Semoga Berbahagia Selalu


Semoga berbahagia selalu kawan kawan yang telah melangsungkan hari bahagia mereka . dan semestinya hari tersebut menjadi satu sejarah yang tidak akan mereka lupakan . In Sha Allah . ye kan ? haa ye kan aje . semoga berlangsungnya majlis perkahwinan mereka ini akan menjadi satu titik permulaan kebahagiaan yang di impikan . chewaahhh :) haa kau , aku doakan semoga baik baik aja till Jannah . hepi untuk uolls :)

Nak diceritakan , aku turut mengambil kesempatan di atas majlis perkahwinan mempelai . kawan kawan . punya excited nak pegi rumah mereka . almaklum la dah lama tak merasa nasi minyak opor daging ayam masak merah dan jugak acar rampai kenduri kawen ni kan . dah la excited , makan pun tak boleh blaa excitednya jugak . Syukur . Alhamdulillah . dapat makan free . huu ~

Alhamdulillah , kawan sekolah merangkak clasmate sekolah menengah aku dah melangsungkan perkahwinan nya . Tahniah Farah hanis Samsu Bahari dan pasangannya . semoga berbahagia sampai syurga . Tak sangka dah kawen kawan aku sorang ni . berkat keexcitedan aku tu , sempat jugak aku dan kawan kawan sekolah bertandang ke rumah farah dan melihat sendiri pengantin baru ni depan mata kami . Hehe . bukan senang dan susah untuk kami berjumpa . Last jumpa pun masa ambik result exam tu . lama tak lama kata kau . 

ini gambarnya di rumah farah .pengantinnya sedang bersiap nak dipersandingkan . so takde la dalam gambo ni . harapan : semoga farah lekas dapat anak yang wajahnya comel macam ibunya jugak . Ameen .

Seterusnya , jemputan perkahwinan anak jiran kami . aku pun tak sure mengapa aku boleh terlibat sama mengundangi diri ke majlis seperti ini . nak ambik berkat barangkali . majlis mereka overall nya alakadar sangat tapi meriah sebab ramai jugak yang datang . orang kuat kampung kami lagipun . wane hijau pucuk pisang . tak bersanding . sebab tak nampak pun pelamin . Ustaz dan ustazah . Alhamdulillah , sejuk mata memandang . bakal mengikut jejak mereka. Barakallah :) 

Gambar gambar perosak majlis .



yang ni pulak agak agaknya sapa yang kawen dulu . macam yang kiri tu . kwang3

Haha . tak da satu pun gambar mempelai . takot tuan punya badan tak mnegizinkan pulak . ceh . ini semua poyossss !
pesanan : semoga saya bertemu jodoh cepat3 .
Till then , Assalamualaikum .





No comments: