Friday, March 23, 2012

buat suprise kat sini okey kot :)

For the first time i want to story about you .
about my BFF . ouchh !
but she was my adik because she younger than me .
sebenarnya ...
aku lupa nak ucapkan tahniah kat die .
sebab dye dah berjaya membuka mata seluruh pelusuk tanah air tentang kemasukan dirinya di U .
HAHA .
tahniah la .. 
i know u can do it .
whatever happen to u , u must remember all of it came from Allah .
Allah know the better for you .
UITM Puncak Alam .
dekat je ngan UPSI .
macam boleh balik same same tapi cuti x same pulak kan .
so, jangan rindu saya .
ngeh3 ~
 eh ! lupa pulak . nak kenal sapekah empunya diri .
jgn terperanjat pulak . comel orgnye . ( erkk ! )

tada !!
biasa je ork . xde la comel mana pun  . sebab sy lagi comel . haha

okeh ! she officially students .
i not sure wheater she taken or not .
but not to late if uoll want to know her .
mintak kebenaran saya terlebih dahulu 
hehe :)

 . kami rapat .
suddenly bergaduh sebab x same pendapat .
nothing weird !
kadang kadang x semua ape yang kita lakukan betul .
more advice can give us more space to think .
wheater it true or not ..
it must be true for the good  reason .
so , keep it my dear .
Allah tahu mana baik dan mana buruk .
hopefully ukhuwah that we share together can gave us benefits at Akhirat then :)
 . semoga kita bertemu di Jannah .


kepada sahabat-sahabat saya yang lain :)
thanx untuk anda !
saya rase sangat bertuah dikurniakan anda semua .
semoga apa yang terjadi dapat membentuk keperibadian kita bersama
semoga ianya terukir menjadi satu kenangan yang indah .


THANX :)


No comments: