Thursday, February 23, 2012

semester 4

eh2 dah masuk semester baru rupe nye . semester ke 4 dah . tak lama lagi dah nak abis pun . 2 tahun lagi nak tunggu . ceptlah masa berlalu . tak larat dah . adoiii ..

semester ni agak lewat mengepost entry pasal semester baru . kikikih .
as well , mula-mula semester sibuk nak tambah dan gugur subjek . buat mase sekarang aku just x dapat tambah subjek fizik 2  dengan lab fizik 2 . tapi kami dah masuk kelas . haha pelik kan . takpe . jangan faham sebab aku pun malas nak terangkan .

mujur ptptn masuk awal-awal lagi . tapi akibat nanti hujung sem akan mejadi pokai . ngeh3 . aku kan boross !
x pandai nak berjimat . mula mula dah plan elok-elok sal perbelanjaan . tapi sekejap je .lepas tu boros kembali . p mai p mai tang tu jugak laa . student katekan . di support sepenuhnya oleh ptptn kan .

haa ari ni birthday sy . dah tua rupanya . Alhamdulillah !

 ari tu kakak anta mesej . die cakap umur macam aku dah layak kawen .haha . lawak tol kakak aku tu . dulu lain , sekarang lain la kak . ada jodoh x kemana . lau ade calon pe salahnya . ayat gatai . terima kasih kat rumate bagi hadiah tu . a big suprise from her . hihi . bagi sy itu dah cukup memadai bagi sy terharu . kepada kawan-kawan yang ingat sama ada di set kat kepala atau pun tengok date kat fb  mane-mane je la kan aku nak ucapkan a huge of thanx to u all ( macam ramai sgt je yang wish . bla la kau na !) . hah dengar 2 . sy ucapkan terima kasih ye .

okayla . nak turun bawah jap . ade hal nak di setle kan . x sabar menunggu untuk abis sem 4 ni dengan jaya nya .. :)

till end . Assalamualaikum :)

No comments: