Tuesday, November 1, 2011

permata yang dicari

Salam semuanya :)
mood sekarang lega !
beberapa bebanan dah berjaya di setelkan ...
Alhamdulillah ..
YaAllah kau kuatkan aku dalam menempuhi setiap ujian dariMu..
dah pukul 2.52 pagi dah ..
tapi mata x ngantuk lagi ...
agaknye dah banyak sangat tido petang tadi kot .. =,=
cuti raya haji dah x lame..naik cuti ade test lagi ..
YaAllah ... 
boleh x saya nak nangis :(
takott ! rasenye x well prepared la ..
sempat ke nak catch up ... x faham lebih banyak dari paham ...
friend ! i really need ur help !
jangan biarkan saya terkontang kanting sesorang ..
Ya Allah bantulah aku ... permudahkanla aku ...

tande persahabatan kami :)

alhamdulillah saya dihargai :)
pesanan 
~ raya pun wajib study !
~ everything we do were our future!
till end, Assalamualaikum :) 


No comments: